Alecsandra Ladås - Sekreterare



Hej alla glada!
Mitt namn är Alecsandra Ladås, jag är 17 år och min position i Ungdomssektionens styrelse är alltså sekreterare vilket jag tycker är väldigt roligt! Jag blev invald i styrelsen under hösten 2011 när vi valde att göra en omstart och jag trycker att det är riktigt roligt att få igång aktiviteter på ridskolan igen!

Ni kanske vill veta något om mig utanför styrelsen också?
Mitt intresse för hästar började växa under någon gång under år 2000, då var jag 6 år och började rida på ridskolan i Kåge. Men när dom lade ner ridskolan något år senare flyttade jag till KDRF och har ridit här sedan dess! Numera rider jag i hoppspecialen på onsdagar där jag oftast sitter på min favorit Bernhard som alltid gör sitt bästa trots att jag kan vara väldigt virrig, förhoppningsvis kommer ni att få se oss på tävlingsbanan under året.
Som person upplevs jag som väldigt glad och positiv till det mesta, är sammarbetsvillig och gillar att hjälpa till. Är också en skämtglad person med sämsta humorn i världen och mitt största intresse är nog att skratta! ;)

Har ni någon fråga eller fundering så var inte rädd att ta kontakt med mig! Det är bara att kommentera här på bloggen, maila mig eller helt enkelt rycka tag i mig i stallet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0