Alice Lindgren - Ordförande

Hallå i stugan!! Alice Lindgren här. Jag är ordförande i Ungdomssektionen på Kågedalens RF.
Jag har suttit med i Us några år tror jag. Vet inte riktigt hur länge. När jag började var det Sofia Olin Lundmark som var ordförande och när hon slutade beslöt jag och några tjejer till att starta upp US igen, och det är jag väldigt glad för!

Jag är 19 år och bor i en liten by 1 mil utanför skellefteå. Jag kan vara ganska virrig och tro att jag har koll då jag inte har det.. Men då har jag tjejjerna i US som hjälper mig komma ihåg saker och ting.

Jag har ridit i 13 år. Mestadels på ridskola men har även ridit privathästar väldigt mycket.
Just nu rider jag i hoppspecialen på onsdagar och hos Erica Sjöström i Kusmark. Hon har 3 underbara hästar!

Det är bara att höra av sig till mig om ni har några funderingar eller så!

Kram Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0