Lurviga hästar och orangea målarbyxor

Då var dagen avklarad!
För er som följt bloggen, vet ni vad vi i styrelsen sysslat med idag - för nya läsare, vi har målat om våran us-vägg i ekonomidelen! Dum som jag var så fotade jag inte hur den blev när den var klar, men jag hoppas att någon av de andra snart lägger upp en bild på slutresultatet!
Däremot saknas det ju fortfarande lite småpyssel, men det tar vi vid ett senare tillfälle.

Hur har dagen varit då?

Enligt mig, riktigt trevlig! Mycket skratt och bus, precis som vanligt!
Vi har hunnit med att fota gruppbild på styrelsen, enskilda porträttbilder med en häst och sedan såklart målat om väggen.
Sedan har vi också satt upp en intresseanmälan om tolkning efter häst och snölekar på vår rosa - nymålade anslagstavla. Så är ni ungdomar intresserade av det så skriv mer än gärna upp er! :)

Tror inte jag har så mycket mer att säga just nu, så vi hörs vid ett senare tillfälle.
Kram! /Alecsandra


avslutar inlägget med en bild på mig och världens bästa Bernhard från dagen:)

Kommentarer
Postat av: ViktoriaP:]

Finaste Bernhard :]

2012-02-12 @ 13:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0