Olivia Löfbom Arvidsson - Suppleant

Tjollahoppsansa! Här har ni en suppleant vid namn Olivia! Jag är en livlig person och vill att det ska hända saker hela tiden därför gick jag med i US-styrelsen då jag kände att jag inte bara ville rida på ridskolan utan även vara med här! Mitt minne är lika kort som en guldfisks = alldeles för kort för att komma ihåg när jag gick med i styrelsen. Jag har varit med ett antal år vad jag kan minnas iallafall. Jag är 15 år och fyller 16 den 18 maj i år! Ni hittar mig 2 mil utanför skellefteå i en liten by vid namn Kusmark. Byn är fylld av härtar och hästmänniskor. Jag har ridit sen jag var liten, minns inte riktigt hur gammal jag var men det börjar vara ett antal år sedan men nu har jag tyvärr slutat rida då jag inte tycker det är roligt längre. Så mycket mer om mig finns det inte att berätta eftersom jag inte händer så mycket intressant kring mig. Mitt privatliv hittar ni här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0