Therese Östensson - Vice ordf. och kassör

Hejsan! Här har ni en snart 18 årig tjej vid namn Therese. Skogen är mitt hem där jag bor med min familj, djuren ingår också. Min familj har en tupp, två hästar, två katter, en kanin en jämthund. På fritiden rider, jagar och fiskar jag. Naglar är också en favorit inom mitt liv. här hittar ni en blogg om mina mästervärk till naglar. Jag driver en liten hästblogg också med min vän Hanna här.
Jag går naturbruksgymnasiet i burträsk där alla är underbara. Den 19 mars åker jag på praktik till Österrike och kommer skriva här om vad som händer där! Nu blev det mycket länkande till olika bloggar men jag kom inte på mycket att skriva om mig själv så ni kan ta en titt in på någon av dem så kan ni se vem jag är!

Jag har suttit i styrelsen så länge jag kan minnas, tror jag kanske bara var 10 eller 11 då jag började, så jag håller på att ha suttit här ett tag. Men jag stormtrivs med det jag gör!!

Här är en bild på mig och mitt tyska varmblod Wisehead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0